Asimetrik psikolojik savaş


Genel Kurmay Başkanımız İlker Başbuğ net konuştu. TSK'dan eliniz çekin!

"Medya üzerinden asimetrik psikolojik harekat yapılıyor. TSK medya üzerinden asimetrik şekilde cevap vermeyecektir!"

"Genelkurmay Askeri Savcılığı bu belgenin bir kağıt parçası olduğunu kanıtlamıştır. Bu karar tartışılamaz!" (Bkz: http://www.bilgi-rehberi.com/kanunlar/kanun1353bes.html 9. madde)

"Bir kağıt parçası olduğu ortaya çıkan bu belgenin kimler tarafından hazırlandığını yargı organları belirleyecektir. Beklentimiz bu yönde."

"Dünyada bir çok ülkede hala Askeri Mahkemeler mevcuttur."

"TSK demokrasi ve hukuk ilkelerine bağlıdır. Tersini düşünen birini içinde barındırmaz!"

2 yorum:

Busra Akdogan | 26 Haziran 2009 13:39

kendi fikrini belirtmemişsin konuyla ilgili?

deepman | 26 Haziran 2009 21:40

aa evet benim fikrim yok yazımın içersinde. aslında sorduğun da iyi oldu. yazmaktan üşeniyordum..

canlı izledim basın açıklamasını Başbuğ'un. Eğer onun yerinde ben olsaydım, o gücü elimde bulundursaydım, farklı bir açıyla yaklaşmazdım olaya. Sadece sözleriyle değil, mimikleriyle bile mesajlarını iletti. Gerekli yerlerde vutgulamalarını yaptı.


Açıklamasının içeriğine gelince; Cuma günü bu belgenin geçersiz olduğu açıklandığında, bunun komplodan öte bir şey olduğunu düşünmemiştim. Vakti zamanında yargının bağımsızlığını istiyoruz diye bağırıp çağıranlar şimdi bu açıklamalar karşısında umarsız bir tavır içindeler eminim. Belçika'dan söz yetiştirme derdinde sayın Başbakan. Onu da dinledim. Şu durumda iki büyüğümüze de saygı duymam gerekirken, bir türlü Başkbakanımıza saygı duyamıyorum. Fikirlerinin zıt olmasından değil bu, tamamen fikirlerini uygulamaya geçirme şeklinden. Başbuğ açıkaç söyledi şu durumda artık konuşmanın anlamı yok, eğer yargı bağımsızsa, kimse daha fazla konuşmasın, yargımız bunun üstüne gitsin.

Bunun tersi hareket eden hükümetin amacının da tek gücün kendisi olduğunu göstermek istemesidir. Hala ordu ile güç çekişmesi içinde olduğunu hepimiz görüyoruz. Bundan sonraki süreçte bu belge parçasını amacı dahilinde elbette kullanacak. Sürecin sonunda ne olur ben de merak ediyorum.

Add to Technorati Favorites