Serinin kaderi Solomon'un elinde


İlk yorumumda Solomon bu serinin kaderini belirleyen adam olur demiştim. Yalnız takıma geç katılması sonucu FB için olumsuz olacağını düşünüyordum. İlk maça lafım yok, gayet başarılı oynayan FB Ülker ilk maçı aldı. İkinci maça gelirsek, baştan sona hep öndeydi Efes Pilsen. Hep üstündü rakibinden. Karşısı atınca, cevabını iyi veriyordu. Son 1 dakikaya kadar da galip geleceğinden emindi. Ne olduysa son 1 dakikada oldu ki, Ergin Ataman'ın takımı kısaltması sebepti belki de ama o Ataman bile çaresizdi yaşananlara. Son 20 saniyede kaptırılan top, Solomon'a yapılan faul, Kakiouzis'in hatalar silsilesi. Ama asıl olay, Solomon'un son atışı kaçırmasıyla gerçekleşti. O kaçan atışın, 3lük olarak potaya dönmesine artık kim ne derse desin ben bir tek şans der geçerim. Evet FB Ülker şansına kazandı ikinci maçı. Kazandıran da Solomon oldu. Adam atsa da kaçırsa da maç kazandırabiliyor işte. Serinin kaderine büyük bir etki yapmış oldu böylece. Solomon serinin devamında da, hem FB için hem de Efes Pilsen'in kaderini belirlemek için büyük rol oynayacak. Ben hala Efes'in bir şansı olduğuna inanıyorum. 3. maç çok kritik bu açıdan.

0 yorum:

Add to Technorati Favorites