Haftalık takip listem


Bu hafta takip listeme otomotiv, beyaz eşya, gıda ve her zamanki gibi gayrimenkul yatırım ortaklıklarını aldım. Bunların dışında IMF beklentisiyle, piyasalardaki boşluğu görüp banka hisselerini yukarılara taşıyan güçlü elde, hala büyük bir gücün olduğunu tahmin ediyorum. 36bin sınırına yaklaştırdığı gibi yine bankacılık sektörü hisselerini coşturarak 36bini geçirebilir. IMF beklentisinin gerçekleşmesi sonucu zaten bunu öngörüyorum. Kısa vadede 36bini geçmemiz gerekir. Tek önemli nokta IMF anlaşmasıdır.

Gayrimenkul yatırım ortaklıklarından SNGYO'ya kesinlikle uzun vade için girilmeli diye düşünüyorum. Detaylı analiz ile de kısa vadede iş yapmak olasıdır tabi ki (Down Both Flanks'te Togi'nin analizine bir göz atın derim.). Ama uzunda en güvendiğim hissedir. Bunun dışında, kademelerdeki çok sevdiğim boşlukları ile NUGYO'nun geçen haftanın son günündeki tırmanışı harikaydı. Aşağıdaki boşlukları iyi doldurdular, yukarıdakileri de kendi haline bıraktılar cuma günü. 2.45 direncini iki kere kırdı ve 2.49'dan kapattı günü. 2.50'nin gölgesinde kalacağına inanmıyorum. Olumlu havayla 2.54'ü ilk seans görebilir. Bundan sonrasına ise sabır diyelim. Yaz sezonunda kaç kişi sabrederse artık.

TOASO'nun son çıkışı 2.76 direncini kırma yönünde tehditkardı. İtalya'dan aldığı siparişlerin, ÖTV indirimi beklentisinin gölgesinde kalması sonucu büyük düşüş yaşadı bu hafta. 2.66'nın üzerinde kaldığı her an alışımı gerçekleştirdim. Şimdi 2.8'den 3'e kadar güzel bir ralli görmek istiyorum. Diğer yandan FROTO bir türlü 6.25'in üstüne atamadı kendini. Son gün 6.30'dan mal yıkımı yapıp tekrar 6.15lere çektiler. 6.25'in geçilmesi ile 6.45'i zorlayacağını ve bu hafta artık 6.85'e kadar güzel bir yükseliş içinde olacağını düşünüyorum.

Beyaz eşyada SILVR geçen hafta gözümden kaçan hisse oldu. VESBE'den bekleidğim yükseliş tam gerçekleşmese de, 2.15'e kadarmış n'apalım. VESTL ise öyle güzel haberlere rağmen 1.60 direncini aşamadı. 1.65'te de bir direnç ve sonrası harika olacak. İzlemeye devam. Bence bu haftaki beyaz eşya primi VESTL'den gelebilir. BSHEV'i konuşmayı düşünmüyorum. Yeterince spekülasyon var.

Hepsinden ziyade takaslardan gözüme çarpan; AK Enerji (AKENR), Doğan Holding (DOHOL) ve Kardemir DÇ-D (KRDMD) izlemeye aldığım tahtalar. İlk aşama izleme. Girilirse yabancıya dikkat. Gün içi takas analizine, detaylı fiyat analizine bakmadan tavsiye etmem.

*Yazım tavsiye niteliğinde gibi gözükse de, tamamen kişisel tercihlerimi anlatmakta ve kimseye zorlama güdümü içermemektedir.

0 yorum:

Add to Technorati Favorites