Tebrikler FB Acıbadem!

Bugün gerçekleştiridği transferle Türkiye'ye belki de bugüne kadar gelmiş en kariyerli bayan voleybolcuyu getirdi. 1980 doğumlu, 2.02'lik Ekaterina Gamova FB Acıbadem ile sözleşme imzaladı bugün. FB Acıbadem'den üst üste gelen transfer bombalarından sonra, daha önce saçmaladığını söylediğim Acıbademli yöneticilerin yaptıkları transferler ile sözümü ağzıma tıkmış oldular. Açıkçası Acıbadem'in Gamova'yı getireceği söylentilerine hiç inanmamıştım. Getirebileceğini de hiç ama hiç düşünmüyordum. Şimdi gerçekleşen bu transfer sonucu sadece tebrik etmek gerek FB Acıbademli yöneticileri.

Daha önce Belçikalı yıldız pasör Frauke Dirickx, Hırvat smaçör Osmokrovic ile anlaşan ve Türk voleybolunun en iyi pasörlerinden Naz Aydemir'i de kadrosuna katan FB Acıbadem'de, Seda Tokatlıoğlu'nun ve Eda Erdem'in de kalacak olmasıyla, Türkiye'de hayal bir kadro kurulmuş oldu. Özellikle Gamova'nın Türkiye'yi sallayacağına eminim. Daha önceki yazılarımda Naz Aydemir'in çok başarılı olamayacağını savunuyordum. Hala Belçikalı pasörün yedeği olacağını düşünüyorum ve bunun Naz için iyi bir karar olmadığını tekrarlıyorum. Tabi Gamova gibi bir yıldız ile oynamak, her oyuncunun parlamasına da etki edecektir. Bu açıdan da olumlu bir gelişme. Şimdi kaliteli bir libero ile FB Acıbadem'in her kupada şampiyonluğa oynayacağını söylesek yalan olmaz.

FB Acıbadem'e Gamova için teşekkür etmek gerek. Yılın transferi geldi kanımca. Hayırlı olsun.

0 yorum:

Add to Technorati Favorites