Geçen günler içinde...

İnsan bazen sıkılıyor. Hiç bir şey yazası gelmiyor. Yazı yazmadığım bu hafta tamamen öyle geçti neredeyse. Hiç yazasım yoktu, o kadar yazacak, çizecek, kızacak ve sevinecek şeyler varken...

Mesela geride bıraktığımız gün. Şanlı Eskişehirspor'un kuruluş günüydü. 19 Haziran 1965'te kuruldu, 10 larca sene 1. Lig'de Anadolu Efsanesi olarak anıldı. Şimdilik sadece kutlayalım. Kalplerde yeterince yaşanmıştır bu sevinç.

Voleybolda transferler hızlandı. FB Acıbadem bitirdi sanmıştık transferi. 4 numara boşluğunu doldurdular. Ben çok iyi bilmem Alice Blom'u. İzlemişimdir bir şekilde ama tanımam. Acaba bu bölgeye neden Türk oyuncu düşünmedi FB Acıbadem buna anlam veremedim. Piyasa elinde zaten, istediğini alıp satıyorsun. Ne oyuncular var ki ismini söylemeye gerek görmüyorum, sana koşa koşa gelecek. Enteresan seçim. Belki de doğrudur. Seneye görürüz.

Eczacıbaşı Zentiva'da derinden ama akıllı ilerliyor. Seray'ı tutarak geleceklerini biraz olsun rahatlattılar. Naz'dan sonra büyük darbe yemişti Eczacı. Şimdi orta alana Maria Borodakova-Borisenko'yu almaları büyük artı takıma. Gamova transferine bir cevap gibi oldu bu. Gerçekten derinden ve akıllıca hareketler bunlar.



Pelin Çelik'in Telekom'a gitmesine çok sevindim. Çok iyi işler yapacak orada eminim. Telekom maçlarını iple çekiyorum...

Transferin sessiz takımı Vakıfbank Güneş Sigorta Debby Stam’ı aldı. İsmini duyduk, oyununu gördük, bir Grün vakası daha yaşanmasın isteriz Güneş için. Böylesine bir krizde parayı da bol bulmadı ya bu takımlar. Umarım tutar bu kız.


Vesna Eczcı'dan ayrılır mı bilemiyorum. Kalmasından yanayım. Bazı oyuncuların takım üzerindeki etkileri herkesden farklı olabiliyor. Vesna'nın bu takımda kalması kanımca çok kritik. Şimdi Eczacı'nın yaptığı transferlere bakarak Vesna'nın gitmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu sene her zamankinden farklı bir politika izliyor Eczacı.


Merak edilen bir transfer hikayesi de NBA'deki canımız Hedo'nun. Magic'in lüks vergisini göze alma konusunda net olması herkes için en iyisi sanırım. Hedo kendine uygun takım bulabilir de, asıl Magic hücum sistemini üzerine kurduğu Hedo'nun yerine bir adam bulabilir mi? Temmuz ayında kim daha önemliymiş göreceğiz.

Şimdilik bu kadar.

*son fotoğraf voleytürk Kamil'in albümünden alınmıştır.

0 yorum:

Add to Technorati Favorites