Monaco Sıralama Turları

Sonuçlara baktığım gülümeseme geliyor bir anda yüzüme. Açıkçası ben bundan daha iyi ancak Hamilton'ı ilk 6'ya koyarak sıralayabilirdim. O da bu senenin hayal kırıklığı olarak hafızalarımıza kazınmaya başladı bile. Dünya şampiyonluğundan doğrudan çöküşe geçen bir başkası var mıydı tarihte acaba? Belki Jazques Villneuve 2 yıl sonraki stratejik hatası sonucu böyle yakıştırmalara maruz kalmıştır ama onun fitilini yaktığı BAR Honda'nın yani şimdiki Brawn Mercedes'in durumu ortada. Burada büyük alkışı Jazques Villeneuve'ye yollamak şart. Jacques'ın yanına aldığı Button'ın durumu ortada. Tabi Button bunu yıllardır bekliyordu. Bıkmadan usanmadan takımından ayrılmadı, sonucun geleceğinden emindi belki de. Ben hiç emin olamasam da, üzülmedim hiç bir zaman Ferrari'ye gitmediğine Button'ın. Hırsına yenik düşen Schumacher'in yardımcı! pilotu olmasını hiç istemedim. Şimdi F1 onun başarısıyla ayaktaysa, eminim kendisiyle gururu duyuyordur Button. Tam bir başarı hikayesidir bence Button'ın F1 kariyeri bu açıdan.

Şimdi çoğu kişi artık izlemiyorum diyor. Sıkı takip edenler de etmiyor artık F1'i. Nedenmiş? Ferrari kazanamıyormuş, Mclaren-Mercedes'in iyi pilotu yokmuş vs vs. Hep duyduğum şeyler bunlar. Benim tamamıyla karşı çıktığım bir durum olduğunu anlamışsınızdır. Niye ben Mclaren'in pilotunu bu kadar önemsemeliyim? Evet bir Mclaren destekçisi olabilirim ama onyıllarca gelen bir Mclaren geleneğine karşı çıkarak nasıl destekçi olabilirsin ki? Hadi bunu kabul ettim diyelim, nerden bu hep Mclaren kazanmalı, Ferrari şampiyon olmalı havaları? Vaktinde Williams, Damon Hill'le Jacques Villeneuve ile şampiyonluğu tekele almışken yoktunuz siz sanırım. O yılların unutulmaz anlarını bir film şeridinde sunmak lazım size. Ben ancak bu şekilde sizin F1'i sevebileceğinize inanıyorum, yoksa siz F1'i sadece tatmin olmak için kullanırsınız.

0 yorum:

Add to Technorati Favorites