Cowon U3 ve Sennheiser CX300

Süper ikili. Tartışmasız piyasada kendi kategorisinde en iyilerden biri olan iAudio U3 ve Sennheiser CX300'den bahsediyorum. Daha önceleri de mp3 çalar olarak, benzer kategoride başka markaları kullanmıştım. En son olarak forum.donanimhaber.com'da yaptığım detaylı araştırmalar sonucu Cowon markasının ses kalitesi ve gücü olarak sınıflarının en iyi ürünlerini ürettiğini fark ettim. Her zaman için taşıması kolay ve kullanışlı mp3 çalarları tercih ettiğimden, Cowon iAudio serisinden bana en uygun olan U3 modelini bir şekilde edindim ki bugün tekrar aramalarım sonucu piyasada bulunmuyor Cowon ürünleri. Açıkçası böyle kaliteli bir mp3 çalar yanında dandik bir kulaklık vermeleri şaşırtıcı. Hemen kulaklığımı değiştirdim. Tabi yine en iyi özelliklere sahip bir kulaklık kullanmanın zorunluluğu içinde Sennheiser'e yöneldim. Özellikle iş yolculuğumda bana eşlik eden mp3 çalarımda, o ana kadar kullandığım Philips marka kulaklığın yerine, kulak içi bir Sennheisser kulaklık kullanmam şarttı (Otobüsün boğucu motor sesinden dolayı). Hemen bir CX300 modelini kaptım ve süper ikiliyi böylece oluşturmuş oldum. Ses öylesine net geliyor ki, bazen çok açıkmış gibi rahatsız oluyor ama bakıyorum ki yarıda bile açık değil. Tabi bu kulak içi kulaklıktan kaynaklanıyor ama kaliteli bir mp3 dosyasını dinlerken emin olun en iyi sesi alabileceğiniz iki alettir bunlar. Detayları sunmayı sevmiyorum alet şu özelliklere sahiptir tarzı-, merak eden arkadaşlar araştırabilirler. Ben sadece aşağıya Forum Donanım Haber'de bir arkadaşın yaptığı Cowon U3 değerlendirmesini incelemeniz için linki yapıştırıyorum. Bu arada Sennheiserlerin piyasada bolca korsanı bulunuyor. Aman dikkat!

0 yorum:

Add to Technorati Favorites