İspanya GP Sonuçları

Formula 1'da İspanya GP'si geride kalırken, tahmin ettiğimiz gibi Button yarışı rahatlıkla sonuçlandırdı. Yine tahminim dahilinde Ferrariler'İn yarışın sonunu görmekte zorlandığı artık bir gerçek. Ne şekilde olursa olsun! Benzini biten Massa'nın son turda geçilmesine diyecek bir şey bulamıyorum. Bu sene tifosilerin bu vakitten sonra umudu kalmış mıdır bilemem ama ben çoktan bu sene için sildim Ferrari'yi. Çoğu kişi için artık zevksizleşti F1, benim içinse daha yeni yeni heyecana başlıyoruz. Jacques'ın, Damon'ın olduğu bir F1 zamanından şimdilere gelinceye kadar hep heyecanın azaldığını düşünmüştüm. Bu arada kurallar da değişsin diye ağlayan takımların önceki seneleri görmezden gelmelerine de şaşırmıyorum. Biliyorlar ki F1 onların çevresinde dönüyor, büyüyor ve devam ediyor. Neyse, bunun üzerine ayrı bir başlık açmayı uygun görüyorum şimdilik Brawn Mercedes'İn DOUBLE'ını kutlama günüdür. Red Bull'a da her geçen yarış hayranlığım artıyor. Sene sonunda 1 Brawn 2 Red Bull olması ne harika olur...

0 yorum:

Add to Technorati Favorites