ESC 2009 Moskova

Mayıs ayıyla özdeşleşen ülkemizde meşhur, Avrupa'nın takmadığı yarışma zamanı geldi çattı. Bugün itibariyle yarı finalde ülkemizi Hadise temsil edecek. Aylar öncesinden şarkısının tanıtımında favorilerden gösterilen Hadise bakalım ne yapacak. Daha önce PapaBoubaDiop blogunda yazmıştım. Geçen senenin Kalomira'sı bu sene biz de diye. Benzer sonuç olursa şaşırmayacağım. Herkes güveniyor Hadise'ye, Kalomira gibi olmasın da...

Yarı finale önceki senelerde puanlamaları göstermiyorlardı, bu sene gösterecekler mi bilmiyorum. İncelemek için siteyi açtım ama açıkçası incelemek de hiç işime gelmiyor. Yarı finali illa ki geçeceğimize göre, asıl Bizans oyunlarını hafta sonu göreceğiz. O zamana kadar en azından finale kaldık diye sevinebiliriz. Geçen sene final sonrası yazmıştım artık bu politik oyunlardan sıkıldım diye ama işte ülkemizde öylesine önemseniyor ki bu yarışma istemeden siz de havasına giriyorsunuz. Şarkıları dinlemedim tek tek ama dinler dinlemez buraya favrilerimi yazmayı düşünüyorum.



Find more music like this on eurovision2009song

0 yorum:

Add to Technorati Favorites