4 Mayıs ve yeni bir başlangıç

Cumartesi günü oynanan maçtan sonra bir türlü yazma imkanı bulamadım. Maçta bu kadar ruhsuz bir Eczacı'ya karşılık, süper motive bir Fenerbahçe'yi ikinci maçtan sonra beklemiyordum açıkçası. Eczacıbaşı'nın güçlü hücumlarına karşılık vermesine pek gerek kalmadı kanımca. Çünkü bu maçta kritik anlarda, hiç bir şekilde iyi hücum edemedi Eczacı. Etse de Fenerbahçe'nin bu motivasyonunu nasıl yıkabilirlerdi bilemiyorum. Elinden geleni yaptı Fenerbahçe ve kazanmayı bildi. Yalnız şunda eminim çoğu kişi hemfikirdir, Naz'ın son sette oyundan çıkması resmen maçı teslim etmekti Eczacı için ve öyle de oldu. Cuccarini'nin ne düşündüğünü bilemiyorum ama böyle kritik anlarda bu anları kaldırabilecek oyuncularla oynamak gerektiğine inanıyorum.

Cuma günü oynanan maçtaki Eczacı eminim bu seriyi kazanacaktır. Fenerbahçe cuma günkü maçtan sonra kendine bu kadar çabuk nasıl gelebildi, nasıl toparlandıysa, Eczacı'nın da bunu gerçekleştirebileceğini düşünüyorum. Fenerbahçe'nin yarınki maçı kazanamaması halinde son seriyi bitirmesi için pek bir şansı olduğunu düşünmüyorum. Kaliteli kadrosu ortada olan takım Eczacıbaşı ama bazen kaliteden de öte şeyler ile de kazanabilirsiniz. Özgüven, motivasyon, inanç ve hırs...

Bu arada neden vakit ayıramadım sorusuna da cevap vereeyim. 4 Mayıs'taki yüksek lisans tez teslimine kadar böyle gidecek. bundan sonrası benim için yeni bir milat olacak. Neyse araya maçı sıkıştırmayı başarabilirsem yarın spor salonunda olabilirim. Şimdlik bu kadar. İki takıma da bol şans bundan sonrası için..

0 yorum:

Add to Technorati Favorites