Oh-oh-oooh-oh-oh! Caught in a bad romance...

Uzun zaman oldu last.fm'e girip bakmayalı. Zaten evde müzik dinlemek için vakit de bulamıyorum ya neyse. Scroplamaya devam ediyor sanırım benim winamp, her formattan sonra ilk eklediğim plugin, hiç unutmuyorum. Ama artık fizy var, winamp ne ola ki! fizy'ye Grooveshark'ı da etiketlemişler, Gs'ye sarkmama bile gerek kalmıyor.

Her neyse, last.fm'i hala seviyorum. Farklı bir ortam, sayesinde Amerikalıların bile Demet Akalın ile coştuklarını da öğrenedim ya artık gam yemem. O günden sonra Amerikalı benim gözümde bizim kılablarda takılan tinky binky tarzı insanlar konumunda. Yaşasın kılab müzik!

Geçen sene kullanıcı bilgilerinin en güvenilir şekilde saklanıldığı portal olarak seçilmişti de şaşırmamıştım ben. Zaten girdiğin kullanıcıya özel bilgi yok ki! Olsa da ne olabilir, hangi şarkıyı seviyorsun, hangi şarkıcıya hastasın falandır herhalde. Ama yine de bunu öğrendikten sonra hayranlığım artmıştır last.fm'e. Helal olsun site yöneticilerine!


Son 6 ay da az da olsa bir şeyler scroplamış last.fm. Hiç hoşuma gitmedi ama beni bozan hep bu fizy olmuştur. Bunların yarısı bilgisayarımda yüklü bile değildir, tüm suçlu fizy. Bir de şu askerdeki Kral TV'yi sabahın köründe açıp, akşam yatarken kapatmaya çalışan tipler. Sabah Hande Yener ile kalkıp, Ebru Polat'la yatarsan olacağı bu. Resmen kendimi kaybetmişim. Mallaştığımı biliyordum da bu kadarına pes dedim. Ama düzelme var gibi en azından Lady Gaga dinliyormuşum. Bu da bir şeydir ya.

0 yorum:

Add to Technorati Favorites